loading...
دانستنی های جنسی عجیب
سید فرزاد بازدید : 215 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

تقسیم کارهای خانه در بسیاری خانواده‌های پرمشغله معنایی ندارد. بین کار، بچه‌ها و بیرون رفتن‌ها، کارهای خانه یکی از سخت‌ترین وظیفه‌هاست: وظیفه‌ای که معمولاً بر گردن زن خانه می‌افتد. بعد از مدتی، بیشتر خانم‌ها از این وظیفه سنگین به تنگ می‌آیند، مخصوصاً اگر شاغل هم باشند و کارهای خانه شغل دوم آنها به حساب آید!

سید فرزاد بازدید : 116 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

دست از حق ‌به ‌جانب بودن بردارید کدام را می‌خواهید: اینکه حق با شما باشد یا اینکه خوشبخت‌ باشید؟در اکثر مواقع فقط می‌توانید یکی از اینها را انتخاب کنید. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟
سید فرزاد بازدید : 104 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

همسر پنهان کار را چطور بشناسید

شاید این روزها رابطه شما و همسرتان مثل همیشه نباشد یعنی، نمی توانید مثل همیشه از کنار او بودن لذت ببرید، او نیز مثل همیشه با شما رفتار نمی کند، احساس می کنید چیزی بین شما فاصله انداخته است ولی نمی دانید چه می تواند باشد، به همه چیز شک دارید ، حتی به احساسات خودتان و نمی دانید مشکل کجاست

سید فرزاد بازدید : 95 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

9 نکته زندگی که منجر به خوشبختی می‌شود

هر روز چند دقیقه به چیزهایی که شادتان می‌کند فکر کنید. این چند دقیقه فرصت لازم برای متمرکز شدن روی نقاط مثبت زندگی را به شما می‌دهد و شما را به خوشبختی و شادی طولانی می‌رساند.

سید فرزاد بازدید : 148 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

چه عشق هایی بی سرانجامند؟

معمولا عمر زندگی مشترک کسانی که بر اساس معیارهای منطقی و منافع مشترک ازدواج می‌کنند بیش از زندگی زوج‌هایی است که تنها عشق را دستمایه شروع زندگی قرار داده‌اند.

سید فرزاد بازدید : 228 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

با این تست همسر بهتری انتخاب می کنید

با انجام اين تست مي‌توانيد به برونگرا يا درونگرا بودن خود و خواستگارتان پي ببريد. شما خودتان جزو كدام گروه هستيد؟ از آن برونگراهاي دوآتيشه كه اصلا و ابدا با تنهايي كنار نمي‌آيند يا از آن درونگراهايي كه فقط در گوشه عزلت خودشان خوش هستند؟ يا شايد هم ميانه‌رو باشيد.

سید فرزاد بازدید : 129 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

نکند ازدواج شما نحس باشد!

درست است که ازدواج هم مثل دیگر اتفاقات زندگی از قانون غیرقابل نقضی پیروی نمی‌کند اما آینده این تصمیم هم مثل دیگر تصمیم‌ها تاحدودی قابل پیش‌بینی است و البته درست است که حتی با گذاشتن تمام سوپاپ‌های اطمینان هم نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد، اما روانشناسان و محققان این حوزه معتقدند بی‌توجهی به زنگ خطر‌ها می‌تواند زودتر از آنچه تصورش را می‌کنید، زندگی شما را به سراشیبی بیندازد.

سید فرزاد بازدید : 184 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

شيوه‌اي تضميني براي تسخير قلب ها

خيلي‌ها اعتقاد دارند كه عشق فقط يك افسانه است و در دنيايي كه به‌قول آدم‌هاي پر‌مشغله، حتي وقت كافي براي انجام كارهاي ضروري و شخصي وجود ندارد، آيا هنوز مي‌شود كساني را پيدا كرد كه عاشق باشند؟

سید فرزاد بازدید : 104 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 رابطه عاطفی را چگونه به خوبی تمام کنیم؟

اکثر ما روش درست قطع رابطه را بلد نیستیم: به همین خاطر نه فقط نمی تونیم ناراحتی قطع رابطه رو به حداقل برسانیم، بلکه با رفتارهای اشتباه، اوضاع را بر فرد مقابل سخت می کنیم و خودمان هم وارد وضعیتی می شویم که نمی توانیم رفتارهایمان را نقد کنیم.

سید فرزاد بازدید : 159 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

همه مردها مثل هم نیستند؛ بعضی‌های‌شان انگار هیچ‌وقت سر به راه نمی‌شوند. گروهی از مردها هم تعهدی به روابط‌شان ندارند و حتی اگر مدام از شریک زندگی‌شان عذرخواهی کنند و به او وعده‌هایی بدهند، باز هم مرد زندگی نمی‌شوند. اما باز هم باید بگوییم که همه مردها از این جنس نیستند.

سید فرزاد بازدید : 158 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

زن وشوهرها باید بدانند نباید مانع تنهایی طرفشان باشند و باید بدانند این امر به صلاح زندگی آن ها است و گاهی افراد برای پیدا کردن خود به این خلوت نیاز دارند .

سید فرزاد بازدید : 143 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

خوشبخت ترین زوج ها ویژگی ها و عادات خاصی دارند. به همین علت تصمیم گرفتیم 5 عادت مشترک بین زوج های خوشبخت را برایتان معرفی کنیم. شاید دوست داشته باشید شما هم یکی از آنها باشید.

سید فرزاد بازدید : 161 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

خیانت و بی‌وفایی اعتماد رابطه را برهم می‌زند. اگر به دنبال نشانه‌هایی هستید که بفهمید می‌توانید دوباره اعتماد کنید یا خیر، با ما هراه باشید.

ماجازه بدهید صادق باشیم…

سید فرزاد بازدید : 187 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

هیجان و جذابیت سال‌های اول ازدواج در یک‌سوم موارد کاهش پیدا می‌کند. نتایج تحقیقی که روی دو هزار زوج بریتانیایی انجام شده نشان می‌دهد با وجود هیجان و جذابیتهای سال اول، سال سوم شادترین...

درباره ما
Profile Pic
زندگی بهتر و راحت تر با دانستنی های جنسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقدر از همسر خود راضي هستيد؟
    در هفته چند مرطبه رابطه جنسی دارید؟(برای زوجین)
    به فرزندتان بيشتر عشق ميورزيد يا همسرتان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 5,254
  • بازدید کلی : 91,026