loading...
دانستنی های جنسی عجیب
سید فرزاد بازدید : 523 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

زفاف را با تصوراتتان پیش نبرید. اگر برخلاف تصورتان موردی در بدن زن مشاهده کردید، هرگز آن را آشکار نکنید یا اظهار تعجب نکنید مبادا زن اندوهگین شود و آن را مایه حقارت پندارد.

دانستنی های مردانه برای شب زفاف

سید فرزاد بازدید : 166 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

اولين سوالي كه آقا داماد ها از عروس ميپرسند!/خيلي جالب

ممکن است هرچیزی بپرسند اما من چیز دیگری می بینم. تقریبا ۶۰ درصد ( البته برآورد احتمالیست) داماد ها سوال مشابهی می پرسند. چه سوالی ؟!

سید فرزاد بازدید : 243 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

هر سنی که باشید یا هر سطح تجربه‌ای که داشته باشید، اینکه بدانید مردی به شما علاقه دارد یا نه کار دشواری است. خیلی از مردها ترجیح می‌دهند به صورت یک راز باقی بمانند، برای همه قسمت‌های زندگی‌شان حریم‌شخصی می‌خواهند تا زمانیکه برای یک تعهد آماده باشند. باید از مردانی که در همان قدم اول قصد و نیت‌شان را می‌گویند تشکر کنیم.اما...

سید فرزاد بازدید : 427 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

نیک صالحی : تا به حال به این فکر کرده اید که کدام خصوصیات زنانه واقعا برای مردان جذاب هستند؟ منظور از خصوصیات زنانه لزوما زیبایی ظاهری نیست. برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند. اما این خصوصیات زنانه که مردان را به سوی خود جلب می کنند چه چیزهایی هستند؟

● ویژگی زنانه ۱: زندگی خودش را دارد.

سید فرزاد بازدید : 105 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

چطور همسر آینده ام را بشناسم؟

ین سوالی است که خیلی از کسانی که در آستانه ازدواج قرار دارند از روان شناس یا مشاور پیش از ازدواج خود می پرسند. این که همسر شما چه شخصیتی دارد یکی از مهم ترین سوال هایی است که باید به آن جواب دهید.این که طرف مقابل ما درچه خانواده ای تربیت شده است ازجمله مواردی است که حتماً باید قبل از ازدواج معلوم شود.



سید فرزاد بازدید : 155 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

۵ نکته که جلوی ازدواج شما را میگیرد!+ راه حل

بسیاری از دلایل این افراد برای «نه» گفتن به فرصت هایشان، تنها از عادت ها یا ترس هایی ایجاد می شود که از وجود شان بیرون نمی رود. اگر شما هم به دلیل های مشابه به ازدواج فکر نمی کنید، بهتر است یک بار دیگر به زندگی تان و انتظاری که از آینده تان دارید نگاه کنید و با دلایل منطقی تر در این مورد تصمیم بگیرید.

سید فرزاد بازدید : 244 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

با چه مردی خوشبخت تر خواهید بود؟

مرد زندگی‌تان چطور روزهایش را می‌گذراند، در حرفه‌اش چه می‌گذرد و چه برنامه‌ای برای آینده دارد. باید بتوانید واکنش‌هایش را در مهمانی‌هایی که قرار است در آینده بروید پیش‌بینی کنید و بدانید که او به ازدواج و شخصی به نام «همسر» چطور نگاه می‌کند.

سید فرزاد بازدید : 154 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

اول ظاهرش را بپسندید بعد خودش را

برایتان موقعیت ازدواجی پیش آمده که فکر می کنید همه شرایطش مناسب است. تحصیلاتتان، خانواده هایتان، روحیات و اعتقادات تان با هم همخوانی دارد اما یک مشکل بزرگ، دل چرکینتان می کند.

سید فرزاد بازدید : 139 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

عواقب ازدواج دیرهنگام و زودهنگام

سن ازدواج، سن تمایل است و چنین برمی‌آید که در صورت نیاز اگر ترک آن موجب گناه ‌شود، ازدواج واجب می‌شود. اما در جوامع امروزی سن ازدواج از سن بلوغ جسمی فاصله گرفته است و این شروع بسیاری از مشکلات است.

سید فرزاد بازدید : 171 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

نتایج مطالعه ای انجام گرفته در سال 2010 نشان داد که عشق واقعا مانند مواد مخدر عمل می کند. این جرقۀ عاشقانه همان احساس سرخوشی حاصل از مصرف کوکائین را ایجاد می کند .

سید فرزاد بازدید : 131 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

برای این‌که شما هم یکی از آن دخترانی نباشید که به دلایلی هنوز ازدواج نکرده‌اند اما نسبت به آن متمایل هستند، و یا خواستگاری نداشته و نمی‌دانند چطور راه را برای آمدن خواستگاران باز کنند، بهتر است مهارتها و راه‌کارهای زیر را در زندگی تان پیاده کنید، مطمئن باشید چنین پیشنهاداتی مفید و موثر خواهد بود.

سید فرزاد بازدید : 163 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

خواستگار مسئولیت پذیر چه شکلی است؟

مسئولیت‌پذیر بودن باعث انجام بهتر و صحیح‌تر کارها و مسائل می‌شود. اشخاص مسئولیت‌پذیر به علت پاسخگو بودن قابل اعتمادترند و جلب اعتماد دیگران یکی از زمینه‌های مهم پیشرفت و بهتر و آرام‌تر شدن زندگی است.

سید فرزاد بازدید : 302 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
روابط دختر و پسر, روابط دخترپسر, روابط جنسی
بالاخره روابط دختر و پسر چگونه باید باشد؟ برخی می گویند اصلا چه لزومی دارد روابط داشته باشیم؟ و برخی دیگر روابط کاملا آزاد را تجویز می کنند... نظر شما چیست؟

سید فرزاد بازدید : 183 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
دوست پسر, دوستی های میان دختر و پسر, دوست پسر میخوام
غیر از فرهنگ منحرف غرب آن هم در دهه های اخیر، در تمامی فرهنگ ها و ملت ها، ارتباط میان زن و مرد بیگانه کم وبیش نابهنجار و غیرمتعارف شمرده می شود. از اقوام باستانی گرفته تا ادیان گوناگون و جوامع بشری امروزی، هرکدام قوانین و ضوابطی را برای ارتباط بین زن و مرد درنظر می گیرند و تعامل خارج از آن ضوابط را ممنوع می دانند. دین زندگی آموز اسلام نیز در این زمینه احکام...

سید فرزاد بازدید : 148 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

ازدواج,مشکلات ازدواج,اختلاف سن در ازدواج

فرهنگ سنتی ایران می گوید بزرگتر بودن مرد در ازدواج یک ارزش است و حتی در محافل و مناطق روستایی هم، شعرهایی در این خصوص سروده اند، بنابراین این گونه به نظر می رسد که اگر این ازدواج ها محکم نباشد، در مدت کوتاهی با شکست مواجه می شود.جامعه شناسان دلایل گوناگونی را در این خصوص برمی شمارند...

سید فرزاد بازدید : 157 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)

بالاخره آن لحظه غیر‌قابل اجتناب فرا رسیده است. لحظه‌ای که احتمالا انتظارش را می‌کشیدید و یا شاید از آن گریزان بودید. روزی که پدر یا مادرتان روبه‌رویتان نشسته و به شما می‌گوید وقتش رسیده که ازدواج کنید! در این لحظه است که کل زندگی‌تان از جلوی چشمان‌تان عبور می‌کند و باور نمی‌کنید این لحظه این‌قدر زود فرا رسیده است و چرا اینقدر زود بزرگ شده‌اید!

سید فرزاد بازدید : 184 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

در حال حاضر بیشتر ساعت‌های عمر افراد در محیط كار سپری می‌شود و طبیعی است كه ساعت‌های طولانی در ارتباط بودن با هم باعث ایجاد علاقه و عشق شدید ‌شود...

سید فرزاد بازدید : 193 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از بزرگ ترین نظریه پردازان عشق «اشترنبرگ» است، وی در سال (1987) در کتاب "قصه عشق" نظریه مثلثی عشق را بیان می کند. وی معتقد است که عشق دارای سه مولفه «میل، صمیمیت و تعهد» است. اشترنبرگ انواعی از عشق را بر اساس این سه مولفه مطرح می کند که در ادامه به برخی از آنان اشاره می کنیم:

سید فرزاد بازدید : 151 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

صحبت مان درباره کسانی که فرصت مناسب و دلخواه ازدواج را پیدا نمی کنند نیست. از کسانی حرف می زنیم که خودشان تصمیم به مجرد ماندن می گیرند. آنهایی که از ازدواج می ترسند یا نفرت دارند. چرا بعضی از زنان از ازدواج فرار می کنند؟

سید فرزاد بازدید : 182 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

ویژگی های زن خوب برای ازدواج خواندن ذهن خانم ها سخت ترین کار دنیاست و زمانی که موضوع ازدواج در میان باشد واقعا ناممکن به نظر می رسد اما نگران نباشید؛ علائمی هست که به شما نشان می دهد آیا او به ازدواج فکر می کند یا نه. 5 ویژگی زنانی که آمادگی برای ازدواج دارند

سید فرزاد بازدید : 168 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

گفته می شود 70 درصد از جوانان از پذیرفتن مسئولیت و اداره یک خانواده وحشت دارند و زندگی‌های مجردی مانع گرایش آنان به ازدواج می شود. كارشناسان حوزه ازدواج عقیده دارند در حال حاضر فاصله سن بلوغ تا ازدواج 15 الی 17 سال شده و با توجه

درباره ما
Profile Pic
زندگی بهتر و راحت تر با دانستنی های جنسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقدر از همسر خود راضي هستيد؟
    در هفته چند مرطبه رابطه جنسی دارید؟(برای زوجین)
    به فرزندتان بيشتر عشق ميورزيد يا همسرتان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 5,286
  • بازدید کلی : 91,058